maanantai 17. maaliskuuta 2008

Muna ja pallo


Aarnion Pallotuoli "olis ihan kiva",
mutta voiton kaksinkamppailussa veisi
The Egg Chair.


Ja nimenomaan tällaisella jalalla,
en voi sietää kolmi- ja nelihaaraisia väkkyröitä.
Mistä tällainen yksilö tipahtaisi olohuoneeseen?

Kuvat:
http://www.aarnioshop.com/
http://www.komissio.com/museo/

Törmäsin jälleen vaakakuppeilijoihin.
Kaikille varmasti tuttu Smeg-jääkaappi
on juuri sopiva lisä listaan.
Mutta, löytyipäs muutakin:


Oikeastaan tuo tiskikone vie näistä voiton,
toisen värisenä tietystikin.
Voisin ihan oikeasti ottaa tai jopa ostaa,
jos joskus tulee sellainen elämys, että
"nyt loppui tiskikoneeton elämä".

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Myös minä olen rakastunut koko sydämestäni munatuoliin - se on täydellinen! Pyydän joka vuosi joulupukilta omaa Eggiä mutta olen ollut ilmeisesti paha tyttö koska sitä ei ole kuusen alta vielä löytynyt.. Miksi kaiken ihanan pitää olla niin tolkuttoman kallista? Ja Smegit.. ..voisimme perustaa vertaistukiryhmän - pidät niin samankaltaisista asioista kuin minä :) Säästin ja säästin - nyt minulla nököttää oma jäänsininen Smeg jääkaappi keittiössä. Jääkaapin tuoneet miehet eivät ymmärtäneet kun halasin sitä, olin niin onnellinen.

Tiivi kirjoitti...

:D

Anonyymi kirjoitti...

*huokaus* Täällä myös yksi noista tuoleista haaveileva. Kumpi tahansa olisi tervetullut tänne kotiini..